zondag 12 februari 2017

Tips voor jou, werkende moeder! Omdat jij ook af en toe wel even een tandje minder wilt!

















Kies de komende week elke dag 1 van onderstaande tips! Merk het verschil.

Vandaag:

  1. Geef ik iedereen 1 extra taak waardoor mama een dagje even wat minder taken heeft.
  2. Relativeer ik de boel op mijn werk door het belangrijke zinnetje "het is maar werk!"
  3. Las ik minimaal 3 pauzes in op mijn werk.
  4. Richt ik mijn aandacht op alles wat goed gaat, waar ik trots op benen wat ik leuk vind.
  5. Sluit ik mijn werk letterlijk en figuurlijk af zodra ik de deur achter me dicht trek. Thuis heb ik volledige aandacht voor mijn gezin.
  6. Gedraag ik me als een (peuter)puber; ik zeg tegen alles "nee" waar ik geen zin in heb.
  7. Ga ik eens lekker op tijd onder de wol.
  8. Begin ik met een activiteit waar ik eigenlijk al een tijdje tegen op zie. Tijd dat dit van mijn 'lijstje' verdwijnt.
  9. Zeg ik "nee" als iemand me vraagt om iets te doen waar ik echt geen zin in heb.
  10. Plan ik een activiteit in waar ik echt energie van krijg.
Op zoek naar meer tips voor werkende moeders of ideeën uitwisselen met gelijkgestemden? 13 februari, dat is morgen al,....start een gratis challenge met elke dag een korte video, opdracht, werkboek en besloten Facebookgroep om meer grip te krijgen op jouw drukke leven.  Kijk op http://bit.ly/2relaxtemoeder.

Ook organiseer ik met een collega een heel gaaf weekend waarin je echt in de watten wordt gelegd. Lekker eten, sauna, hottub. Daarnaast hebben we meerdere workshops voor jou, speciaal gericht op die dingen waar jij als werkende moeder mee te dealen hebt. Nieuwsgierig? Kijk op www.relaxtemoeder.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten